user voiceお客様の声
powered by Google
ローカルガイド
2026年06月03日
ステーキは焼き方もしっかりしてて美味しい〜お店の雰囲気は楽しくアットホームな感じが好きな人には良いかも〜担当WADAで楽しく食事出来ました〜
(Translated by Google)
The steak was cooked perfectly and delicious! The restaurant has a fun, homey atmosphere, which is great for people who like that kind of vibe. I had a great time dining with WADA!